Den første tid i nonbinært forældreskab
Hvordan føles det at blive kaldt "mor", når titlen ikke stemmer overens med ens identitet? Det fortæller Eva om i dette afsnit.
Om afsnittet
I denne episode dykker vi ned i oplevelsen af at være nonbinær og samtidig navigere forældreskabet. Hvordan føles det at blive kaldt “mor”, når titlen ikke stemmer overens med ens identitet? Gennem dagbogsnotater og digte ser Eva tilbage på tiden, hvor hun ventede sit barn og reflekterer over, samfundets normer omkring køn og forældreskab. Samtidig skuer Eva ud i fremtiden og drømmer om et samfund, der er bedre til inklusion.
Lyt til afsnittet her
Du skal acceptere cookies for at afspille podcasten.